tisdag 14 oktober 2008

Grymlings bra!

Åh vad jag är glad att jag gick på konserten med Baskerys - de var sanslöst duktiga! Systrarna Stella, Greta och Sunniva Bondesson gör allt själv, och jag blir ju såimponerad av sådana som är genuint duktiga. Greta är den jag tittat mest på - hon spelar antingen banjo, steel guitar eller vanlig gura som grund och så lägger hon på trummor som hon spelar med fötterna och på en låt lade hon även till munspel. Och hon sjöng oxå! Hur kluven hjärnhalva har hon egentligen? Det är menat som en komplimang! De andra två var oxå jätteduktiga, Stella körde kontrabas med mycket sväng och Sunniva spelade gitarr. Och som sagt - de sjunger alla tre i smäktande countrystämsång. *gahhh*

Har fått en fråga av Emma om vad man använder liquid pearls till. Beskrivningen är att det är flytande 3D färg som ger djup och lyster till dina projekt. Applicera och låt torka. Det är vattenfast och ett lim och färg i ett.

Ikväll hittade jag en house mouse-sketchessida hos Sari, och jag satte genast igång med skissen för denna vecka - den är så fin! Så jag ska försöka göra ett fint kort oxå. Jag har ju ändå några house mousestämplar, så det är ju en bra sida att känna till:-D

På återhörande!!

Inga kommentarer: