lördag 18 oktober 2008

Kallt idag!

Gosh vad det har varit kallt idag, c:a +1 bara! Halkigt så vansinnigt har det oxå varit. Det är faktiskt till att ta fram riktigt varma kläder nu ifall man ska göra nåt utomhus, för jag och Tettan höll på att förfrysa fingrarna när vi skulle dra upp morötter. Tiger är så glad när han träffa oss - det ska bli så kul att ha honom hos oss snart, å det är ju riktigt snart. Bara 1.5 månad!

Jonas jobbar natt, så jag är hemma ikväll och tänker väl hitta på nåt iaf. Fast jag är inte överdrivet pysselsugen, faktiskt. Var det inte igår kväll heller:-s Men jag tycker inte det är nåt roligt på tv, så jag ska nog göra nåt pyssligt ändå. Scraplifta ett kort kan man ju alltid göra:-P Jag kanske ska scraplifta ett av mina egna kort...

Fotot är lånat.

4 kommentarer:

Lisbet sa...

Skulle titta på alla dina kort men jag tror att du hunnit lägga in fler inlägg sedan dess.

eviledna sa...

Hello again Emilie,
When I was looking at your profile I thought that might be your name but didn't want to put it down in case it meant something else! Thank you for getting back to me, I am such a dope I forgot to put the "rules" down, I'll go over to Els blog and copy them and update my post. He he he, now you've told me I've just noticed the translator, got side tracked just looking at your lovely pictures. Got to have a go with the translator, if nothing else I'll have a giggle to trying to figure out what it's saying. Anyway don't write in English if you're not comfortable with it, your pictures are words enough.
Keep smiling Emilie.
Ann xxx

Anonym sa...

Jättefint foto, tycker jag. Frost gör mycket för att man ska få myskänsla av en bild. Vore kul att se dig scrappa något av denna bild! :)

Anonym sa...

Är det du som fotat??? Fy tusan så snyggt syrran!!!