tisdag 14 oktober 2008

Ett rosabeigegrönt julkort

Jag hann göra ett julkort till igår kväll, jag använde mig av både tårtpapper och pärlfloss, och det gör jag inte ofta. Pärlfloss (pärlbandet) har jag provat en gång förut, tror jag. Eller 2. Tårtpapper är premiär, och det har jag använt glimmer mist "koppar" på. Blommorna har jag målat lite mer lila, de var så rosa, och så vit perfect pearl oxå, givetvis:-) I själva stämpelmotivet har jag 3d-lackat pärlbandet och den gula stjärnan i toppen. Det här är ett av mina bättre kort, faktiskt! :-D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilket sött julkort!!!

Kram!

Anonym sa...

Vilket läckert julkort!! Åhh vad jag blir scrapsugen nu!

Ammi sa...

Jätteläckert kort, kul med lite annorlunda färger :-)

the80sme sa...

Åh så fint!
Älskar att kortet inte är helt traditionellt i bara rött och grönt!
Helt underbart!