onsdag 8 oktober 2008

Produktiv 2

Det blev ju ändå ett annat kort färdigt igår oxå. Papperet är så fint, tycker jag, så jag har inte velat göra ett vanligt kort med det där inte papperet kommer att synas... Så igår fixade jag helt snabbt i ordning lite blommor och en blingbrad - vips så tycker jag att kortet ändå är helt OK! Jag har lagt vit perfect pearl på de vita blommorna och litegrann i kanten på den röda blomman. Glimmande... :-)


Imorse kl 7 var det -2,5, och dimman låg tät över Uman. Fast jag ides inte ta nåt kort, ni kan ju bli less på alla mina vardagsrumsögonblicksbilder:-) Det var inte så lätt att skrapa bort frosten på bilen, och sen när jag körde till jobbet så frös imman utvändigt på bilrutan. Toppen:-s

Nä, nu ska jag jobba!
Edit:


Kom ju på att jag kan lägga ut kortet till Linnéa nu. Jag ville göra ett enkelt kort utan allt för mycket ätabart/sätta i halsen-grejer. Men jag ville ändå ha nånting... så det blev några knappar. Linnéa har ju börjat prata i telefon nu, men ganska korta samtal:-) Men det tar sig säkert!

4 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Va mycket fint du har gjort!! House mouse-stämplarna e för söta!! :0) Kram Kicki

Annica H sa...

Va fint du har gjort! Det röda kortet är underbart! Enkelt och snyggt. Papperet är faantastiskt dessutom! :)

Anonym sa...

Åh det första kortet var ju superfint!

Anonym sa...

Fina kort