söndag 12 oktober 2008

6 månader som gifta!

Oj vilken helg, en av de bästa man kan ha, tror jag! Har suttit å kortmakat på cyber cropen allt vad jag hunnit igår och idag, idag fram till 16.00 - då ides jag inte börja med nåt nytt. Jag hade lovat maken att jag skulle ägna mig åt annat efter middagen på jobbet. Å middagen på jobbet, ja - jag åt ju just ingenting där, för Jonas stod hemma å lagade till entrecôte, klyftpotatis och vitlökssås och päronsaft(!) till oss! Å så hade han bakat pollykaka till dessert - yummy!! Och varför? Jo, för att vi har varit gifta i 6 månader idag! Inte klokt vad tiden går!

Jag har hunnit göra 7 kort denna helg, och det är jag riktigt nöjd med. Har nog aldrig hunnit göra samma mängd nån helg förut. Och min tanke var att jag inte skulle dutta på en massa olika utmaningar och vara stressad över att det fanns över 30 st (!) att hinna med, om man nu hinner det. Nej, jag satsade på att bli nöjd. Och det är väl bara punchinellakortet som känns "så där", annars har jag nog lagt ner den tid och ork som jag tycker behövs - alltså, jag behöver inte göra dem färdiga nu efteråt. Känns skönt! Tror inte att det är nåt kul på tv, så... jag kanske gör ett kort till;-)

På återhörande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! :-)

Vi firade tre år för ett par veckor sedan.

Anna sa...

Grattis lite i efterskott! :)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Grattis i efterskott :) kram