söndag 5 oktober 2008

I'm back!

Åh så skönt att vara hemma igen! Jag har haft en otroligt bra helg på många vis, men nog är det skönt med vår lägenhet där man kan klä sig som en hösäck och ingen ser det:-D Ska göra det snart...

Som sagt - helgen har varit underbar. Jag har deltagit i så många trevliga och uppbyggliga samtal, och lovsången har funkat bra. Kanske allra bäst idag då vi hade gemensam gudstjänst med Arjeplogsborna. Jag ska försöka bevara denna helg i mitt hjärta, borde kanske ha fört lite anteckningar:-s Fast sånt läser jag ju nästan aldrig efteråt iaf. Inte ett enda kort har jag tagit heller, fast jag hade med vår finkamera. Och det är kanske orsaken , för den är lite större än den jag brukar ha, så jag har väl inte orkat släpa med mig den.

Nu har jag en del mail att gå igenom och så ska jag kanske pyssla lite oxå... På återhörande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då har du laddat hem bilden på hotellet, eller?
Visst var det skönt i Arjeplog, som är vackert även på hösten i snålblåst och duggregn. Man är alldeles sprängfylld av ny energi. Gud välsigne dig Emilie, för lovsången var fantastisk :-D