torsdag 9 oktober 2008

Ett nytt kort

Idag fyller min kompis år - grattis Ed - hela 25 år gammal! Han får detta kort från undertecknad med make:Lite mörkt i stämplingen, men jag experimenterade ju för fullt... De där ljusare blommorna är faktiskt ljusgröna...:-)

Åh vad jag funderar över huset - möblering... var ska scrapparhörnan vara? Det finns ju ett par alternativ. Det finns riktiga ljuspunkter med flytten - vi tar Tiger till oss (hunden som nu bor hos Jonas far), att det blir så mycket enklare att ta sig ut med skotern, jaga, plocka bär etc. etc. Det blir kanonbra! Yeay!

4 kommentarer:

Lilo sa...

Vilket höstfint kort! =) Gillar de lite murriga färgerna.

Unknown sa...

Vad mycket vackert det fanns här.
Tack för titten hos mig och det är bara kul att hamna på din Bloggrunda*L*
Jag klistrar in dig hos mig med.
Tack igen och önskar dig en skön "resten av den" vecka.

//Nilla

Anonym sa...

Tusen tack Emelie. Vilken talang du har. det var hands down det finaste födelsedagskortet jag nånsin fått...

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilket fint kort. Härliga färger tillsamman. Kram