söndag 2 november 2008

Söndag...

Idag har jag varit på gudstjänst där vi fick döpa 2 kvinnor - fantastiskt! Efteråt pratade jag med ett blivande brudpar om köksgörning - jag och Jonas ska basa i köket på deras bröllopsfest! Öh... de glömde be om våra referenser för sånt *hehe* Asch - det ska nog gå bra, bara vi hinner gå igenom alla detaljer i förväg, så det inte blir obehagliga överraskningar!

Efter det så åkte vi upp till Strömsund och tvärfikade hos ett par goa personer som fick ett mycket sent "tack" för att ställde upp på vårt bröllop. Sent ska syndaren vakna... På väg hem stannade vi ett par gånger eftersom Jonas ville ut och fota vid olika vattendrag.

Ikväll hann jag göra en LO om Tiger, se tidigare inlägg. Jag har gjort LOen lite annorlunda - använt mycket mer chipboard än jag brukar, och mycket mindre blommor. Nu vill jag ha glass...

Today I have been to church service where 2 women got baptized - fantastic! Afterwards I talked with a coming bride and groom to be about kitchen service - Jonas and I shall boss in the kitchen at their wedding party! Eh... the forgot to ask for references for that *hehe* Asch - I think we'll work it out, if we only have time to go all details through, so there won't be any unpleasant surprises! After that we took the car to Strömsund and had a quick "fika" with a nice couple that helped us out at our wedding. At our way home Jonas pulled the car over a couple of times to take some photos of different watercourses.

Tonight I had time to create a LO about Tiger. I've tried to make the LO a bit different than I'm used to; I have used far more chipboards than I'm used to, and less flowers. Now I got a craving for ice cream...

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga foton Jonas!