måndag 17 november 2008

Skumt! / Spooky

OK - vad har hänt? Har råkat kolla in på scraptoppen och ser att 133 st har klickat på mig idag!!! Det är skitmånga! I skrivande stund är jag ju på 9:e plats *flämt* Och så går jag in på feedjit (statistiken på var folk kommer ifrån) och ser att det är flaggor från jordens alla hörn. Vad har hänt???? Varför har alla kommit på att de ska besöka mig? Och utan att lämna kommentar?? Kommer jag att få veta??

OK - what has happened? I went in to "scraptoppen" and can see that 133 people has voted for me today! That's really really many people! And I go in to feedjit and can see that lots and lots of foreigners have visited me, from all the corners of the world! What has happened? Why do all people want to visit me? And with no comment? Am I about to know?

14 kommentarer:

Hildur sa...

Jag lämnar gärna en kommentar!
Det är kul och se dina alster, har gett mig lite inspiration och sen så är det alltid kul och läsa lite.
Så därför är jag inne på din sida!
Önskar dig allt gott!!!
KRAM Birgitta

Hildur sa...

Ja jag spelar orgel, piano,cello, sjunger, lite afrikansk trumma!
Det blir lite av varje!
Ja det är väl kul och få veta vad som lockar till bloggen!!
Jag hittade dig på Kort i Fokus Forum. Är medlem där. Jag älskar och göra kort!!!
KRAM

Anonym sa...

Vad roligt med så många besök. Jag är inte förvånad. Du gör ju så fina saker och uppdaterar ofta. Då är det roligt att hälsa på :)
Kramar Anna

Anonym sa...

Jag håller med anna. Dessutom vill lag lägga till att du "kommunicerar kreativt" som vi säger i "fisk.gruppen", och sånt brukar ge resultat i människors hjärtan. Det föder en längtan att kolla in på sidan igen. I alla fall är det så för mig.
Tack för att du finns!

Anonym sa...

'Cause you're sooo hot sister! :D

Tefe sa...

De ä helt enkelt för att du ä grym! ;P

Keep it up! =)

Sköt om dig och Gud Välsigne Dig!
Kram

Vixen sa...

Härligt! Rycktet sprids runt hela planeten :)

Själv sitter jag här och istället för att skapa nojja över hur jag ska hinna få ihop något till marknaden *ASG* Men alla sätt är bra utom de dåliga så det löser sig nog :)
*KRAM*

eviledna sa...

Ooooooooo, maybe word has got around that you're extremely good at what you do. Or maybe aliens have landed and are going to kidnap you to teach them how to craft!!! No? Ok so you don't believe in the alien bit, but the first bit is definitly true, that's why I keep coming back :)
Take care & keep smiling
Ann x

Anonym sa...

Det är ett tag sedan jag kikade in på din sida. Vad fin den är, så inspirerande!

Ida sa...

Tack för dina ord Emelie, de värmer gott en gång som denna.. =)
tack ännu en ggn! :)

GVD! kram

Kamilla sa...

WWOOOW det är ju superkul!!
din blogg är ju så himla bra girlie!!!

Anonym sa...

Jag känner mig ju nästan lite konstigt i sammanhanget eftersom jag INTE scrappar, men jag kollar ju din blogg för att du är min vän, den uppdateras ofta och det kommer upp trevliga saker. Så det så! :) Sedan kanske jag kommenterar en gång av tio som jag är här, men man hinner ju inte alltid...

Anonym sa...

Det där har hänt mej ett par gånger också, jag har till å med googlat min egen blogg för att se om någon skrivit något om den eller var sjuttsingen som hänt. Nu kan inte jag se varifrån folk är som är inne och röjjer i min blogg men ibland har jag undrat hur vissa hittat dit. När någon skriver en kommnetar och har med en kontaktuppgift så kan man ju "spåra" dem till deras blogg etc och ibland... tja, vad sjuttsingen har massa småmodebloggar tjejer hos mej att göra och hur hittar en inredningsintresserad svensk kvinna boende i hmm.... Peking, Changhai... minns inte men någon av de stoooora städerna iden delen av asien.

Els G. sa...

Well, the reason I come back (and I'm foreign, lol):
1. I love your creations
2. I like your blog and your posts
3. I always hope you translated the posts I wasn't able to read. roflol.