lördag 1 november 2008

Sarah Kay weekly challenges 17

Denna vecka ska man ha med ett djur i Sarah Kay-utmaningen, och det är ju väldigt enkelt eftersom många SK-stämplar redan innehåller djur. Men jag satte även dit en liten house mouse. Granen är utklippt i snyggt grönt mönstrat papper och stämplad med minikulor från Basic grey. Jag har en beigevit bård från prima med ljust turkosa duttar på, och en blomma från Prima. Silverstjärnan är köpt på dollarstore, paketen under granen är utklippta. Bakgrundspapperet är från Webster.

This week in Sara Kay weekly challenges you're about to bring an animal in the card. Many of the Sarah Kay stamps already feature animals so this should be nice easy challenge. I put a house mouse there too. The tree is cut out in green petterned paper and stamped with mini tree balls from Basic grey. The border is from Prima and the flower too. The silverstar is bought on Dollarstore and the christmas gifts under the tree is cut out. The patterned paper is from Webster.

3 kommentarer:

Vixen sa...

Vilket fint kort!
Tåget har jag skrivit ut från microsoft clipart :-D Finns så mycket man kan använda sig av där tycker jag.
Nu börjar jag känna mig mycket pysselsugen men jag måste försöka och städa upp en hel del först för det är sååå rörigt bland mitt pyssel *S* Men jag har massor att göra så det är väl bara att bita i äpplet och börja städa *S*
KRAM

Anonym sa...

Du har sådana härliga detaljer på dina kort. Det här var jättefint!
Trevlig helg!!

eviledna sa...

Fabulous card again. Love the Christmas tree and the house mouse goes well with the Sarah Kay stamp. Inspired.
Take care & keep smiling
Ann