onsdag 12 november 2008

Måste välja??

Idag har jag fått månadskit från Nooken, och eftersom jag beställde sent i oktober så har jag fått för 2 månader på en gång!! *YEAYYY!* Och så tänkte jag ju använda min fina sarah kay-christmas choir-stämpel... Hur ska jag välja??? Nja... Jag kanske ska kombinera! NÅT papper från Nooken måste ju funka till stämpeln, tycker jag!

Måste ju bara säga att jag gillar oktober-kitet hur mycket som helst - sååå grymt många snygga grejer! I november-kitet fanns en hel del som jag aldrig skulle valt själv, men jag ska utmana mig jsälv och använda det! Annars så måste jag väl snart PIF:a eftersom jag blivit PIF:ad av Camillha! Och det fränaste av allt är att vi under 2 sista dagarna har kommit på att vi känner varann litegrann sen förr, sen 1995 närmare bestämt då jag gjorde praktik i hennes stad och var hemma hos henne och fick veta vad aloe vera är. Det ni!

Så... nu sätter jag igång med pysslandet:-)

1 kommentar:

Mrs X sa...

Ser fram emot att se vad du knåpar ihop med kiten och den jättefina stämpeln! :)