torsdag 27 november 2008

Pyssel, pyssel... /Pottering, pottering ...

Tack för alla gratulationer och lyckönskningar - det värmer gott! Mina kvällar är ju fyllda av roligheter inför skyltsöndagens demande på Pyssellyckan. Fast jag är lite nervös oxå - det verkar ska komma folk som jag känner:-s Oftast tycker jag det är skönare att prata inför folk som jag INTE känner, men det här ska nog funka bra ändå! Det jobbigaste blir väl att komma ihåg allt som jag behöver ta med så jag inte står där utan sax, tejp mm - det vore ju rätt pinsamt :-s

Det blir inga scrapbookuppdateringar nu innan söndag - hoppas ni har lite förståelse för det!

EDIT: det är inte mitt skrivbord, mitt ser lite stökigare ut! Jag hittar ingenting på det;-) Och nu har jag lagt ut ett par "gamla" alster på Pyssellyckans blogg...

Thanks for all the congratulations - that feels great! The last evenings are filled with joyful pottering to prepare the coming sunday, 1 advent, at Pyssellyckan. I'm nervos too - it seems to come people that I know:-s I think it's more comfortable to talk in front of people that I DON'T know, but this will work out just fine! The hardest thing I guess, is to remember all the stuff I need to bring with me. It would be embarrassing to stand there without scissor, glue and so on...

There won't be any scrapbook updates here until sunday - I hope you can understand that!

EDIT: It's not my desk, mine is much more messy! I can't find anything at it;-) Now I have blogged some of my "old" stuff at the blog of Pyssellyckan...

1 kommentar:

Kamilla sa...

GRTATTIS til DT uppdraget :) och vad härligt ditt pysselbord ser ut ;) själv har vi nu pluggat undan en hel del så vi är heeeelt lediga tom tisdag när vi får hemtentan...SKÖÖNT Må all lycka regna över dig på söndag, kramar i massor