torsdag 20 november 2008

Oh what a day!

Igår kväll så "rev" vi vardagsrummet: bokhyllan och matsalsbordet är ihoppackat, stolarna i högar, CD-hyllorna är urplockade och ska oxå tas till huset. Min svägerska kom förbi och hjälpte oss i köket - och hon diskade verkligen undan! Så snyggt och rent har det inte varit på länge... Tack snälla du! Det ser så annorlunda ut och det blir för varje dag verkligare och verkligare för oss att vi ska flytta! Och just nu inbillar jag mig att det inte är så mycket kvar att packa ner *jag sa faktiskt "inbilla"*

Har fått en hel del gjort på jobbet idag och jag känner mig nöjd! Och så har jag en hemlis... Det är för mycket att hålla tyst om nu, men ett tag till!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ska premiär kommentera på din blogg! Du vet lika bra som jag hur anton och hans morfar ser på de där med hemlisar... Har man sagt A så får man säga B, men nu har du ju inte sagt A så det är lugnt. Jag säger väl varsågod och jag kan snabb komma förbi någon fler kväll och ta en låda eller två. Fyll min bil på fredag...

Anna sa...

Vad kul att det rör på sig! Och roligt med hemlisar också. :) Hoppas allt är bra annars!

eviledna sa...

Ok I got the translator working, sort of, where are you moving to? And when you tell the big secret can you put it in English as well, pleeeeaaase :)
Take care & keep smiling
Ann x

Vixen sa...

Ja men huur nyfiken blir man inte nu då???!! Tänker ju genast på vadslagning och stora barriärrevet ;-)
Lycka till med packande och flyttande!
*KRAM*

Anonym sa...

Jag ger mig på en gissning och säger att jag tror att ni ska ha barn!
Och om det är så, så är jag ju isf den första att gratulera, grattis!

Ha!

Anonym sa...

Jag vet jag vet jag veeeet vad det ääääär! *boppar*