torsdag 6 november 2008

Award

Söta Els har gett mig en award - hon skriver att hon inte är här inne så ofta, men nog tror jag hon besöker mig ett par gånger i veckan, och det tycker jag är rätt så bra! Jag är jätteglad Els för awarden - känns roligt att du tycker att jag ska ha den!

Sweet Els has nominated me to an award - she write that she's not visiting often enough, but I guess she's here 2 times a week, and that's really great I think! Els - I'm really glad that you think I deserve this award!

Reglerna är följande:
1. Vinnaren sätter ut logon på sin blog/hemsida
2. Sätt ut en länk till den som gett dig "awarden"
3. Nominera 5 bloggar
4. Sätt ut länkar till deras bloggar
5. Lämna ett meddelande på respektive blogg att de är nominerade

Jag vill ge detta tillerkännande till följande bloggar (I nominate these bloggers):
Go visit those creative ladies and get stunned! 

The Rules are :-
1. The winner may put the logo on their blog.
2. Put a link to the person who sent you the award.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to their blogs.
5. Leave a message for your nominees.

7 kommentarer:

Els G. sa...

You deserve it! Enjoy!
And try to keep warm, lol!
Els
x

Els G. sa...

And thank you for giving it to me too! I looooove Awards, lol.
Hugs from Belgium
Els
x

Kicki sa...

Åhh, vilken raring DU är!!
Jag blev så otroligt glad när jag såg att du gett mig en "award"!!! :-)
TACK

kramis
Kicki
ScrapKia

Mrs X sa...

Tack för titten på min blogg! :)
Det är faktiskt både stora biljetter (ca 13x8 cm) och små foton (ca 8x4 cm).

Kamilla sa...

TAAAACK vännen,du gör mig så rörd! Du är en sann vän :D
*kastar en cyberkram uppöver*
KRAAAM

eviledna sa...

THANK YOU, so very kind of you to think of me when there are so many fabulous blogs out there. And I think I can live with it being pink LOL :)
Take care & keep smiling
Ann x

Anonym sa...

Hittade in hit via Svensk scrapbooking(där du grattat mig till mitt DT uppdrag).
Har skrollat här nu ett bra tag och blir så glad över att få i mig lite norrlandskänsla(kommer från Vindeln) och extra glad blev jag över att hitta inlägg om dina tankar om tron.
Härlig blogg du har och så mycket fint du skapar.
Anita, en norrlänning i förskingringen!