onsdag 12 november 2008

Onsdagsskiss på KIF/ Wednesday sketch at CIF

Jag gillade skissen, en utmärkt skiss för att göra kort! Jag har gjort ett ganska blått julkort där jag använt mig av skissen i det mesta, men snurrat den lite. Whiff of joy-stämpel där det är perfect pearls ungefär överallt samt vit stickles på vingarna. Jag har stämplat swirls på sidan av stämpelmotivet. Band från panduro (från förra året), blomma med tillhörande blad från ljusmanschett och det vita mönstrade papperet är från Basic grey, det blå vet jag tyvärr ej. Har använt lite vit stjärnpunchinella i stället för ett av papperen på ursprungsskissen. Kolla gärna hur skissen ser ut och vad mina kollegor har gjort på Kort i fokus!
I enjoyed the sketch - it's superb to create a card of! I've made a pretty blue christmas card, and I have followed the sketch most of the time, but rotated some of it. Whiff of joy stamp, it's perfect pearl all over it and some white stickles at the wings. I have stamped swirls at the edge of the stamp motive. Ribbon from Panduro (last years model...), white flower, the white patterned paper are from Basic grey, the blue patterned paper I dont know. Instead of a patterned paper at the sketch, I have used some star punchinella. Go check how the sketch is done and what the others in the design team has created at Cards in focus!

Inga kommentarer: