fredag 21 november 2008

En av hemlisarna / One of the secrets

Ja, nu släpper jag en av mina roliga nyheter: Anna har frågat om jag vill dema på Pyssellyckan på skyltsöndagen - och det är klart att jag vill det!! Så mina kvällar fram till dess lär fyllas av pyssel som ska visas som inspiration över vad man kan scrappa och altra. Och så ska vi ju göra julkort då oxå:-) Jag är så glaaaaaad!

Now I'll let you know one of my news; Anna has asked me to help out and demonstrate at Pyssellyckan at 1st advent - and of course I wanna do that!! So my nights until then will be filled with scrapbooking and cardmaking as inspiration of what is possible to scrapbook and alter. And we're gonna make christmas cards too! I'm rejoicing!!!

7 kommentarer:

Annica H sa...

Oh så otroligt roligt! Grattis! Då har du fullt upp i helgen... ;)

Annika W sa...

Najs! Det blir säkert en kanondag! Lycka till. Och nädå, jag är inte avundsjuk på de där otäcka bilderna med sol och turkosblått hav. Nädå. Det känns så bra att skrapa is på framrutan sååå....

Hildur sa...

Vad roligt för dig!!! Grattis!!
Lycka till!!
KRAM

Kamilla sa...

GRAAAAATTIS vännen du är så duktig och väääl värd allt som faller vid dina fötter!!
Kramiz gumman
Ps du har en award att hämta hos mig!!

Anonym sa...

Wohoo! Blir så sugen på att komma upp till lappträsket för att se vad ni har för superscrapbutik där uppe! :p

Anonym sa...

Vad roligt! Lycka till!

Marie sa...

Vad roligt! Lycka till!