onsdag 5 november 2008

Hurven!

Nu har jag frusit över ett dygn. Det är plusgrader ute, men jag fryser... Hurv! Idag kom iaf 5 whiff of joy-stämplar från Katscrap, och så hämtade jag ut det paket jag inte kunde hämta ut igår. En massa papper - assnygga, förstås! Så jag har en del nya leksaker att testa:-D

Creo har övat ikväll igen, vi sjunger ju i Filadelfia i Grundfors kl 18.00 på lördag. Det känns lite skört eftersom vi inte sjungit på ett tag, alla stämmor sitter inte riktigt som de ska:-s Nå, det får gå som det går. Jag ska ta mig tid att öva en massa piano, för det behövs då verkligen! Oxå.

Måste kolla över ett kort som nästan är klart.. Men det fattas nåt på det:-s

To my foreign readers I need to clear out - that's not my car. I have felt like frozen for 1.5 day now, so I feel like I'm that car:-D

2 kommentarer:

eviledna sa...

ARGGGhhhhhhhh, is it REALLY that cold where you are? Is that your car? I think I would have to hibernate for the winter if I lived in Sweden, brrrrr.
Take care, keep smiling and STAY WARM.
Ann x

Els G. sa...

Hello Emilie! I hope it's not your car in the picture?
I left you an Award on my blog!
Els
x