tisdag 4 november 2008

Har fått post!

Som synes i förra inlägget så fick jag ju MHV-paket idag. Men jag fick även mina Inkidostämplar!! Grejen är bara att jag har putsat ALLA fönster idag här hemma - 3glasfönster *suck* Så jag är helt urlakad på energi:-s Men det blev ju himla bra resultat efter putsandet:-D

Dessutom fick jag en avi med posten, men när jag gick för att hämta ut paketet/stora brevet så hade det inte kommit in än. Vad trist! Men jag ska väl ha nåt roligt att göra imorrn med:-)

Undrar vad vi har för ätbart hemma?????

1 kommentar:

Kamilla sa...

Oh du Milde vad du är duktig...jag har inte putsat ett enda fönster :S och vilken underbar stämpel du har köpt... Hmmm mat...uuua vad det är jobbigt att laga mat, tur man har en make som är nästintill gourmé kock...jag är en halvfabrikatfantast ;D
Kraaam