fredag 14 november 2008

Okristligt tidigt/ unhealthy early in the morning

Är det nån som ser vad tidpunkten för detta inlägg är? Det är okristligt tidigt och jag sitter redan på jobbet! Tangenterna är segare än vanligt, om man säger så... Just nu har vi bara en bil, så jag har skjutsat maken på jobbet och tänkte att jag oxå kan börja jobba nu. Och så får jag sluta tidigt istället. Mycket bra tänkt i teorin, just nu känns det helt omöjligt atT hålla på med delrapporter och behandlingsplaner! Jag säger som en stämpel jag har: MÅSTE...HA....KAFFE....NU!!!

Can anyone see the time for this contribution? It's unhealthy early in the morning and I am at work! The keys are slower than ever... Right now we only got one car. That can move. So I gave my husband a lift to work, and thought that I can quit early if I am at work early. Really good thinking in theory, but right now it's mission impossible to work with reports and rehabilitation plans! I say like a stamp I got at home: I.... NEED... COFFEE... NOW!!!

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej hopp...

Ja det var tidigt säger jag som är ovanligt sen idag. Har vart ute och gått på morgonen så allt förskjuts.

Jättesnyggt kort här nedan och så fin stämpel - wow.

ha en bra dag

Anonym sa...

Det var till att vara tidig på jobbet hoppas du fick ditt kaffe och det känns bättre nu. Vad många fina kort du har gjort gillar din Whiff of joy-stämpel den var supersöt.
Du får ha en bra dag
kram Ann-Sofie/soffan

Kicki sa...

Supersnygga och mysiga kort du gjort!! :-)

kram
Kicki

Kamilla sa...

OMG huuuur kan det vara mänskligt att vara uppe den tiden?
Stackars dig!!! men å andra sidan så får du ju gå hem tidigt ;)
Förrrässten, du jobbade möjligtvis inte uppe på hoppbacken -98 :D isådanfall e världen väääldigt liten, för då har vi jobbat ihop :O
KRAM o trevlig helg!!

Anonym sa...

Sanslöst tidigt? OH JA! Men det är skönt att dra tidigt från jobbet med! :D

Du har gjort jättemånga fina kort, jag är imponerad och fick en del idéer! Tack för att du visade! :D

Lilo sa...

Behövs nog mer än kaffe om man ska kunna jobba såååå tidigt på morgonen. Hoppas du får sovmorgon i helgen!