fredag 7 november 2008

Packa, packa varje fredag å så varje jul...

...det är inte så kul! Men lite, faktiskt, för vi försöker fokusera på när vi väl är på plats i huset! Vi har packat 2 bilar fulla ikväll, så det känns rätt bra! Däremot försökte jag ta mig in på kyrkan och öva nyss, men ingen hade nån nyckel till kyrksalen*suck* Så jag måste dit imorrn bitti och öva tills det känns som att det sitter i ryggmärgen:-s Jag hade hellre övat både ikväll och imorrn, rent psykologiskt tror jag det hade varit suveränt... Nå, jag har halkat på tangenter förr och kommer att göra det framöver oxå.

Igår kom kära mor förbi och var med på scrapparkvällen hos Anna (gå in på pyssellyckans blogg!!) och jag monterade mina whiff of joy-stämplar och färglade ett par stycken efter det. De är så fina! Stämplarna alltså! Jag ska nog göra ett kort på en gång...

God kväll!

Packing, packing every friday and every christmas - that's really not funny! But a little, really, because we try to focus on the time when we're really live in the house! We have packed 2 cars full of our stuff tonight, and that feels great! However I tried to practise some piano, my choir is gonna sing tomorrow night. But that wasn't possible, noone had a key *sighing* So I hve to go there early tomorrow morning and practise until it feels like I'm gonna make it. I would have prefered to practise tonight and tomorrow, that's better when I need to pep talk my brain tomorrow night;-)

Yesterday my dear mother came by to join the scrapbook gathering at Anna's place(go visit pyssellyckans blog!), and I put together my new whiff of joy stamps and couloured a couple of them. They really are so pretty! The stamps, I mean:-) I need to create a card right the way....

3 kommentarer:

Els G. sa...

Thank you for the translation Emilie! It makes it so much easier to follow your blog, lol!
Looks like your an extremely talented lady!
Els
x

Kicki sa...

Jag blev så otroligt glad för dina ord i min blogg!! :-)

Ni verkar haft det mysigt när ni pysslade. Låter så härligt att mamma vill pyssla med! :-)

kramis

ScrapKia
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Anonym sa...

LYCKA TILL CREO!
Ursnygga kort, Emilie!