onsdag 19 november 2008

I funderartagen...

Vips så har det blivit onsdag och jag sitter på jobbet och har huvudvärk. Toppen!:-s Så nu är det intag av vatten och kaffe som gäller...

Igår rök bredbandet i lägenheten (dumma Tefe;-) så jag kände mig inte riktigt hel igår kväll;-) Det är ju jobbigt när man är torsk på att surfa - att helt plötsligt inte kunna göra det! Men vi klarade ju oss 2 veckor förut i höst då datorn la av, så vi ska väl klara det nu oxå. Vi ska skaffa mobilt bredband av nåt slag till Barsele, så... vi kanske hinner ha det i lägenheten nån dag oxå :-D

I förrgår kväll fick jag en fråga om nåt riktigt KUL som gjorde att jag knappt kunde sova, det var det första jag tänkte på när jag vaknade igår, och så tänkte jag på det ungefär hela dagen sen! Men jag måste fundera på det lite till.. :-)

Igår kväll satt jag med ett par kort som jag påbörjade i helgen med A & A i Sorsele. De ser lite mer färdiga ut nu, men ett "God jul" bör jag väl få in nånstans. Så det blir väl ikväll, kanske. Vi ska ju flytta och det är denna vecka som vi tänkt flytta över de flesta möblerna eftersom Jonas gick av sitt nattskift imrose och sen är ledig resten av veckan. Så vi ska väl packa en hel del ett par kvällar framöver och så ta ett par släpvagnslaster på fredag och lördag. Det känns lite overkligt att jag snart ska få bo i hus! Göra ett par rabatter och gå å bada "ba så där" på sommaren! Som när jag var liten...

2 kommentarer:

Kamilla sa...

Oooo vad kul!! D snart hus!!
ch jag blir såklart så nyfiken så jag snart svimmar ;D
KRAAAM o hoppas bredbandet snabbt är fixat o att huvudvärken ger sig!!

Hildur sa...

Önskar dig all lycka till med huset och ev start av kören igen.
Hoppas det ska gå bra!!!
Kram kram Birgitta