söndag 16 november 2008

Scrapparlördag!

Igår åkte jag till Sorsele för att scrappa med de otroligt trevliga damerna A & A! Och jag fick ett sånt fint kort av A gjord av en stämpel som jag gav henne för ett tag sen - kul att se hur den ser ut:-) Och så lade hon i de ljuvligaste hydrangeablommor - jag som älskar såna!! TACK!!! Och TACK till andra A som stod för mat hela dagen, kaffe och te och clementiner - underbart!

Jag åkte från Storuman kl 10 och åkte hemåt igen kl 22, så jag var hemifrån i 13 timmar. Ganska lagom, jag var ganska trött i slutet av bilfärden och lade mig på en gång när jag kom hem.

Det här hoppas jag att vi gör om, det är väldigt trevligt att sitta några stycken tillsammans och scrappa på och surra i godan ro!

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Låter roligt med scrapping...själv gillar jag att pyssla i hemmet.
Kram Lotta

Vixen sa...

Tackar själv! Satte bling på mina askar och räknade till att jag hade hunnit få ihop 16stycken :) Idag har jag itne mycket till röst *S*
Och råkar ni ha vägarna förbi framöver så hoppas vi på att ni dimper förbi här :)

Anonym sa...

Jag skrev en kommentar hos dig igår, men den verkar ej ha kommit fram..?

Hur som helst. Vill säga ett stort Tack till dig med för en trevlig dag! :-)

Förstår att du var rätt knäckt då du kom hem. Det var även jag- och jag behövde ändå inte sätta mig i bilen och köra. :-o

TACK för de fina blommorna som jag fick, med mera. Och Tack för go'bulla! Du glömde ju en påse i köket.

Hoppas vi har möjlighet att träffas snart igen.

/annkan