tisdag 2 juni 2009

Honest scrap!

Wow - både Camilla och Lena har gett denna utmärkelse till mig - känns ju fint när man ser kriterierna för att man ska få den!

A) First list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!
B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.

Man ska alltså lämna 10 ärliga sanningar om sig själv, sedan skicka vidare awarden till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet.Jaha, och så 10 sanningar, då...
  1. Jag har aldrig nånsin varit full. Dock har jag smakat alkohol, och det behövs bara liiitegrann för att jag ska känna mig osäker på mina skor... Det är dock inget jag håller på med, så att säga.
  2. Jag har massor av planer för min kommande trädgård, då jag blir stor och köper en gård:-) Mmmm, jag längtar...
  3. Jag scrappar hellre än städar. Städningen blir sorgligt eftersatt här hemma, min man verkar oxå gilla att scrappa framför att städa;-)... (Nej - det gör han inte!)
  4. Jag är inte så värst förtjust i djur. Jag har dock gått med på att min man ska ha en kennel, men hundarna kommer inte in i vardags- eller sovrummet. Snart är det faktiskt kört med det för Tigers del...
  5. Om 3 veckor är jag i Australien!!!!!!!
  6. Jag skulle kunna tänka mig att ändra riktning i jobblivet i framtiden. Men inte än...
  7. Jag tar gärna tid för någr tv-serier: How I met your mother, Greys anatomy, NCIS och CSI. Och så alla kriminalserier som går på sommarn, förstås!!! När jag bodde i Övik för 5 år sen så var det en kriminalserie att se varje veckokväll - great!
  8. Jag gillar så många färger: grönt, lila, rött är de bästa. Men blått, gult, brunt, svart, vitt och allt däremellan funkar ju oxå... Jag tycker att alla färger passar tillsammans, bara man har de rätta nyanserna.
  9. Det är roligt at testa nya saker, bara jag har ett hum om hur jag ska gå tillväga. Vet jag inte hur jag ska göra så hatar jag att göra nya saker!
  10. Precis som Camilla så älskar jag att få uppskattning i form såna här awarder/utmärkelser, men jag gillar vanliga komplimanger oxå;-)
Och de jag vill ska svara på såna här ärliga frågor samt få den fina utmärkelsen är:
Anette
Ann
Nina
Helena
Malin
Anna
Therese

Sen nääär är det OK att visa Paris Hilton istället för NCIS? That sucks!!! *surar*

1 kommentar:

eviledna sa...

oooo, I'll have to see if I can put anything that won't get me arrested :o)
Take care & keep smiling
Ann x