torsdag 18 juni 2009

Glad midsommar och...

...jag vill säga ett stort TACK alla ni som kommenterar - det är så roligt att läsa för stunden, men även att gå tillbaka och läsa igen när man känner sig lite nere. Häromdagen gick jag faktiskt ett år tillbaka i tiden och ströläste kommentarer - inte alla, men några stycken. Jättekul!

Nu har jag semester! Tjohoo! Gubben är borta större delen av kvällen, så jag kanske hinner med en stund i pysselhörnan ändå... Har precis satt igång en tvättmaskin och jag hoppas verkligen kläderna hinner torka tills imorrn. Ska se om jag vågar hänga dem ute, får kolla väderprognosen en gång till... För vi åker ju imorrn kväll. Vi måste se ut en hundvalp innan vi åker bort i 3 veckor, så då gör vi det hellre lördag förmiddagn än tidigt, tidigt söndag morgon.

Häromkvällen satt jag och spanade in olika dykkryssningar, och hittade då inte den som vi siktat in oss på förut. Men jag sökte på fel namn, så den finns ju kvar. Jag tror det blir så bra, vi tänkte ta en tur på 4 dagar/3 nätter och att man får upp till 15 dyk.

Igår avbröt jag lchf litegrann... Vi var iväg på fiskedag (jag fiskade ju inte, förstås) och jag glömde lunchen hemma. Så det blev ju korv med bröd och räksallad! Gott... Och idag har jag ätit bröd för första gången sen maj nån gång. Och pasta oxå. Jag blir så less på att min möda inte ger det resultat jag vill ha! Så jag har andra planer, men det är för tidigt att säga nåt om det nu. Jag tror faktiskt vi har hamburgare hemma.... *visslar*

Nä, nu är det dags för mat och så lite Greys, kanske! Om det fortfarande går..
Tjing!

5 kommentarer:

Cattis sa...

Hoppar in och önskar dig en trevlig midsommar och en skön semester! =)

Anonym sa...

Ha riktig god ferie og god tur til Australia!! Håper og regner med at dere koser dere kjempemye!! Er bare bittelitt misunnelig ;)

Pippin sa...

Så härligt med en liten hundvalp. Vad blir det för ras?
Ha det så trevligt på semestern.
Här är allt som vanligt.
Och kom nu ihåg att inte stressa för mycket!
Kram

annkan sa...

Låter härligt med semester!
Jag har också om en vecka.
Det är snart ni ska åka väl..?

Kram/annkan

Kamilla sa...

ÅÅåååh så härligt med semester!
Jag blir lite avis ;)
Vad mysigt med er bröllopsresa! att dyka, det är ju som en dröm må jag säga!!
Vad sa du att du höll dig till för diet?? måste googla då :D Jag måster verkligen ta tag i kilona nu :( för jag har hållit mig undan det förlänge nu, och jag har insett att det perfekta tillfället kommer aldrig..:S
Kram kram vännen!!