onsdag 10 juni 2009

Musik, musik... och kortmakande:-)

I måndagskväll hände faktiskt nåt i Storuman, och vi var där:-) Folkhögskolans musikproducentlinje (eller vad den nu kan heta...) hade sin sommarkonsert och förmodligen avslutning på året. De var faktiskt grymt bra! Musikerna spelade svängigt, det var väl kanske lite falskt på sångsidan ibland, men de kanske inte hörde sig själva? Vet inte. Själv brukar jag iaf tycka det är ett problem när man inte har bra medhörning. Vi har givetvis köpt skivan för vi känner ju typ hälften av dem som var med.

I lördags på scrappträffen i Knaften så var det några kvinnor som var övertygad om att jag borde kunna sälja mina kort, så igår kväll satte jag igång att jobba på den idén. Jag gjorde 5 kort!! Jag ska göra typ 5 kort till så får jag väl försöka sen...

Ikväll ska vi sjunga på skolavslutningsjippo med Storuman Gospel. Det blir en lång dag, jag jobbar kväll och direkt efter det så är det sound check. Men, det får ju gå! Och det ska bli fantastiskt:-D *positivt tänkande:-)*

Fotot är taget för ett år sen.

2 kommentarer:

Ica sa...

Okej jag tycker att den är bra :) så du gillar scrapbooking du med :d då kanske det skulle intressera dig med min juni tävling?? kika in den vett ja :D kram Erica

Malin a.k.a. Boop sa...

Musikk-arrangement er alltid fint å få med seg. Synger du i kor? Det høres gøy ut. Jeg skulle gjerne sunget i kor, men jeg kan ikke synge (lol)