onsdag 3 juni 2009

En cardjack

Nu var det ju längesen jag visade upp nåt här. Faktiskt har jag hittat ett kort som jag trodde att jag glömt fota. Jag hittade ett sånt snyggt kort hos Grötting som jag cardjackade. Det blev ju lite annorlunda, vilket oxå var meningen! Här kommer mitt kort;

Om du går in på länken till Grötting så kanske du hittar min förebild där..?!

Materialet är följande:
Cardstock: Bazzill dots
Mönstrat papper: Autumn leaves "Foliage dandelion words" (så underbart snyggt!!)
Blomma: från Primas "Wild wood coll Rosemary"
Bling och rubons från Kaiser "White hideaway".

Och allt detta kan man köpa hos eminenta Pyssellyckan!

Detta kort gjorde jag faktiskt till några som hade sorg. Jag ville göra ett kort som inte symboliserade bara svarthet och smärta, utan något slags hopp. Om det gick hem har jag ingen aning om...

2 kommentarer:

Therese sa...

Ett jättefint kort!!
Kramar

eviledna sa...

I went and had a look at the original card and yes I can see the layout but WOW how different can you get. You've done one of your minimilist cards, and I like it alot. I REALLY like the flower, I like the wood bits in the middle.
Take care & keep smiling
Ann x