söndag 7 juni 2009

Scrappmaraton i Knaften!

Igår styrde jag kosan mot Knaften. Jag hade bilen fullastad (nå, nog hade det rymts ett par grejer till;-) med varor från Pyssellyckan, och tack och lov så fick jag hjälp av min syster och mamma att packa upp när vi kom fram till Knaftengården. Så vi var klara i tid, till och med:-D I början var det ju en del handlande, de första 2 timmarna, kanske... men sen hade jag tid resten av dagen att sitta och kortmaka, för det var det jag ägnade mig åt igår. Jag har flera akutkort jag behövt göra, och jag hann alla utom ett! Tjohoooo! Fast för första gången så har jag faktiskt använt samma skiss på flera kort... Jag hade 2 modeller jag alternerade emellan. Men med olika papper och dekorationer så blir det ju liiiite annorlunda ändå *jag måste väl få försvara mig själv??*

Vi var 9 deltagare under dagen och 2 butiker, (inklusive de som har butikerna) så det är klart att det inte blev några jättesummor. Men, jag tror det är bra att fara ut och visa sig ändå! Och så fick jag visa top scoren vid ett par tillfällen oxå - kul! Jag tycker verkligen om den, även om jag fortfarande är i en inlärningsfas på vad man kan göra med den.

Ha en underbar söndag - njut av livet och helga dagen till bara gott!

Inga kommentarer: