fredag 12 juni 2009

Här kommer skatteåterbäringen!

Halleluja - även jag har fått igen mina skattepengar. Så nu har jag beställt en fotoskrivare som jag hoppas är bra! Och fotopapper, man vill ju kunna skriva ut när man ändå håller på, eller hur??:-) Jag hade tänkt köpa mig en julklapp i julas, men det blir ju aldrig så, andra går före.

När jag ändå hade spenderbyxorna på så köpte jag mig uteblommor efter jobbet, några petunior och... myntnånting. Får väl plantera dem imorrn, för ikväll får vi främmen - "faster" K och svärfar E ska få sig lite kycklinggryta!

Och nu är det äntligen helg, jag har längtat hela veckan. Ty detta veckoslut är jag nämmeligen ledig - inga sjungningar eller scrappträffar. Jag ska scrappträffa med mig själv i min egen hörna *hehe*

Måste städa nu - tjing!!

Inga kommentarer: