fredag 5 juni 2009

Livet och en sneak peak..

Så har ännu en vecka lagts till mitt liv. Blev den bra? Ja då, ganska bra iaf. Igår så syndade jag och åt upp en smarrigt god bulle. Men då tog jag iaf en vaniljbulle som jag aldrig bakar själv;-) Annars har jag inte ätit socker alls sedan snart 2 veckor. Det finns visst kolhydratblockerare - det skulle ju ha varit bra att ha igår!!

Idag har jag varit på Pyssellyckan och packat ihop inför pysselträffen i Knaften imorrn. Jag har tagit med ett antal kartonger för att sälja en del där. Jag hoppas jag får pyssla nåt oxå! Tidigare i veckan så var jag och shoppade hos Anna - hur kul som helst! Det strömmar ju in saker hela tiden!!

Slutligen tänkte jag visa en sneak peak på en sak som blev klar nu i veckan:
Den var kul att göra och det innefattar en top score multiboard. Det finns flera olika varianter av dem på Pyssellyckan, och jag har faktiskt en ultimate pro ... Yeah! Nåväl, iaf kommer resultatet på den här sneak peaken senare i veckan!

2 kommentarer:

eviledna sa...

YEAHHHHHhhhhhhhhhh, sneak peaks :o)

eviledna sa...

By the way, I like your new background, but I liked the backgrounds you had before. I haven't come across a blog that changes backgrounds as much as you do, do you change it to match the clothes you're wearing that day? LOL, only kidding, you change it as often as you want, it'll always be a surprise when I come to visit.
Take care & keep smiling
Ann x