lördag 13 juni 2009

Bröllopskort

Förra lördagen var jag ju på scrappträff i Knaften, och jag gjorde massor av kort. Så här är ett:



Jag har satt lite lack på blommor och blad för dagg/regnkänsla. Ja, annars är det ju ett vanligt sedelkort, men endast 6" på höjden. Det är lagom för en hundring, tycker jag.

(¯`'•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯)¸.•'´¯)

Annars så har jag beställt färgpatroner och magnetpapper idag, ska se om jag kan få ordning på mina dies. Men jag beställde bara en packe med magnetpapper - vill se om jag gillar idén som jag såg på nåt scrappforum först! Jag hittade oxå en craft mate-väska billigt på ett ställe som jag tvärbeställde - hoppas verkligen att den finns kvar och blir min! Jag är jättesugen på en sån för alla smådekos jag har. Hittills har dagen surfats bort, så jag överväger att stänga av datorn, rent av :-O Då får jag annat gjort! Jag ska ju plantera blommor, gå ut med Tiger, scrappa. Det är mycket på att-göra-listan:-D

Tjing!

5 kommentarer:

Kamilla sa...

OOOh MAJJJ GADDD vilket bröllopskort :D
Vad är det för blomstämpel du använt dig av?? helt underbart fantastisk fin!!

Ja, jobbet går rätt OK, jag har ju inte mått toppen, men nu känns det lite bättre! Nu kanske jag orkar vara vaken på kvällarna när jag kommer hem ;)

Cath. sa...

Å, så snyggt kort!!!

eviledna sa...

SIMPLE !!!!! That would take me a least three weeks to do, it takes me a week just to do a normal card :o)It is lovely, especially all the dew on the flowers. And colours I wouldn't have thought of using on a wedding card. I think it's engrained that wedding cards are supposed to be white, well according to the card manufacturers out there.
Take care & keep smiling
Ann x

Lotta sa...

Det är bara såååå vackert!! Kan inte vackrare bli!!

Carola sa...

Läckert kort bruden!!!