söndag 7 juni 2009

Ett sedelkort med Wisteria

Jag såg ett så snyggt sedelkort på en norsk blogg och ville göra min version av det. Och under tiden så kom jag ihåg att fota oxå - så förhoppningsvis är det till nån hjälp ifall du oxå vill testa att göra ett. För den beskrivningen lägger jag ut imorrn!

Jag har använt följande snyggheter från Pyssellyckan:

Cardstock: Bazzill (grön och vit)

Mönstrat papper: Basic Grey "Wisteria White dynasty"

Stämpel: Inkido "Jag önskar dig..."

Brads: "Silver floral brads"

Organzaband: ljusgrön

Halvpärlor: "Pearl" från Kaiser

Chalk: "Creamy brown" och "Chestnut roan"

Top score multiboard ultimate pro

Ha en fortsatt underbar söndag - och välkommen tillbax imorrn för att se steg för steg hur detta är gjort!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

Oh så snyggt kort du har gjort, jag ser fram emot en beskrivning!!!
kram kram och nu känns halsen inte lika sur :)

Annica H sa...

Snyggt kort! :) Jag såg åxå den varianten, hos Anita var det väl? Skitsnyggt!
Jag brukar bara använda CS när jag distressar. Brukar inte ha några "luddproblem"? Har du gjort några fler försök?

Mvh Annica H