måndag 25 maj 2009

Wisteria, rond 3

Så kommer sista delen i minialbumet med affirmationer/grundtankarna i NLP.











Vad tänker ni om allt detta? Ge gärna respons eller fråga om det är nåt som verkar konstigt!

Jag har som sagt Wisteriaserien från Basic grey som mönsterpapper och de är följande:

Wisteria Pond, Wisteria Violet, Wisteria Fountain och Wisteria Finch.

Rubonblocket heter Wisteria Olio rubon book och så har jag använt Wisteria Chip Sticker Shapes. Och för övrigt är kanterna chalkade med Creamy brown och Chestnut roan. Cardstock är från Bazzill och den är ljusgrön för att ta igen lite av det ljusgröna som finns i några av Wisteriapapperna.

5 kommentarer:

AKO sa...

Jag är ju lite sen ibland men nu har jag svarat på din utmaning från förra veckan. :)

Hildur sa...

Hallå! Det var längesen! Hoppas att allt är bra! Vad fint detta var! Kanonfint!!!
KRAM Birgitta

Anki sa...

Vad fint det var! Hoppas allt är väl med dig. Har inte varit här på tok för länge. Kram - Anki

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

åh, så fint...det här gillar jag skarpt :) KRAM JOHANNA

eviledna sa...

Your little books are lovely, I'm never quite sure about Basic Grey papers, I have to see them used first, I think it's because they're more of a modern design and I'm very much an old fashioned sort of girl :o)
Take care & keep smiling
Ann x