onsdag 27 maj 2009

Utlottning av stooort pysselpaket!

Pyssloteket skriver så här:
"Var inne i Åsa/Badankas blogg och blev inspirerad av hennes tävling där man fick nominera någon som kunde vinna bröd.

Nu kör vi i gång med en tävling på Pyssloteket där du får nominera någon som du vill ska vinna pysselpaketet! Du kan nominera en vän, ett dagis, ett äldreboende eller någon du tycker har användning för lite pyssel! Motivera ditt svar här.

tavlingen

Du har till den sista maj på dig!
En jury väljer ut de tre bästa motiveringarna. Vinnaren utses bland dem genom lottdragning.
Har du bloggat om tävlingen och din motivering får du en extralott om du blir nominerad!

Det är fritt fram för besökare att försöka påverka juryn i sitt beslut ;) Dock inte genom mutor!

Paketet innehåller:
- Guldpenna
- Silverpenna
- 10 olika designark
- 10 olika cardstock
- 2 stickersark
- 2 dekortejp
- 1 block med pärm i skumplast
- 1 stämpeldyna i guld
- 4 stämplar med fordon och möbler
- Textilpåse
- Textilfärg
- Pensel
- 3 paket med cernitlera

Värde 633 kronor"


Min motivering för att Stensele Kursgård ska få paketet är följande:

"Jag vill nominera det behandlingshem där jag arbetar, Stensele Kursgård. De gånger som jag infört scrapbooking/kortmakeri på schemat så har det varit otroligt uppskattat av männen(!) som har missbruksproblem. Dock anser inte VDn, tillika han som håller i börsen, att scrapbooking får kosta nånting, så jag har hittills sponsrat med mina privata saker. Vore därför skönt med ett tillskott härifrån!! Männen erkänner själva att de finner det rofyllt som terapi, det bryter av mot deras vardag att få pyssla en förmiddag nu och då. Och vi har scrappat om bland annat självkänsla, vilket är en sak de verkligen behöver jobba med.

Jag ska givetvis blogga om detta på min blogg."

1 kommentar:

Anonym sa...

Krysser fingrene for at dere får stor pakke :) Hadde vært vel fortjent og for en terapi det er!! Ha en fin pinsehelg!!