onsdag 13 maj 2009

Penny Lane

Dessa papper från My minds eye är så läckra var för sig, så jag visste först inte vad jag skulle göra med dem. Men så satte jag ihop dem och kom fram till att det var ett lyckat resultat för den layout jag ville göra. Papperna är från Penny Laneserien; Beauty fond circles och Love Free bird.

Jag har förutom de läckra papperna använt vit bling från Primas "Say it in chrystal" och rubons från Sassafrass "cotton candy" och så det turkosa zick zackiga bandet som ingår i "Boutique bleu" från American crafts. Och allt material finns hos Pyssellyckan!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

8 kommentarer:

scrapupdate sa...

Jättefin! Lite bling är aldrig fel:)

Emma sa...

Mycket fint!

Malin sa...

Inte bara läckra papper utan läckra killar också!?! Eller? ;)

Wildärtan sa...

Japp - totally, Malin!! :-D

Annica H sa...

Oh! Snygg layout! Färgkombon är min favvis! Brunt + turkos? I love it! :)

Ps! Jag kan fixa ett eget slott till dig! Utan Moa i tänkte jag?... ;) Ds.
♥ Annica H

zαnуα ♥ sa...

Tack så jättemycket för din kommentar - du är så himla gullig och snäll :D
Kramar
Zanya

CillaT sa...

Jättefin=) Gillar alla vågiga former och den slitna fotomattan.

eviledna sa...

Hello Emilie, just a quick comment before I go to bed. I HAD to comment on this it is sooo cool. The photo looks just like a scene from the film The Dukes of Hazzard, do you know what I mean? You do pick some brilliant photo's for your scrapbook pages.
Take care & keep smiling
Ann ((x))