fredag 22 maj 2009

Viktigt hur man tänker med Wisteria...

En lek med ord i rubriken:-) Men det är jätteviktigt hur vi tänker, det är ju det jag vill ha fram:-) Jag jobbar på ett behandlingshem där vi arbetar mycket med hur tankarna formar oss och vår framtid. Det förflutna är förgånget, det är bara till att acceptera och gå vidare. Men hur vi tänker oss framtiden kan man arbeta aktivt med. Och här är några av grundtankarna som vi använder oss av. Till min hjälp har jag stansat ut med nestabilities “curved rectangle” från Spellbinders, och så använt 4 olika papper i Wisteriaserien från Basic Grey. Jag har även använt ett halvt rubonblock som dekorerar insidorna, samt chip sticker shapes till utsidorna. Detta blir en följetong på 4 dagar, så häng med!

Detta var förstasidan i minialbumet. För 4 sidor till får ni gå till Pyssellyckans blogg, jag lägger ut med fördröjning här...

Inga kommentarer: