söndag 17 maj 2009

Scrapparlördag på Pyssellyckan!

Japp, så kom äntligen lördagen då vi fick scrappa tillsammans i Storuman. Det har faktiskt kommit ett gäng från Vilhelmina/Nästansjö oxå - jättekul! Hoppas de törs komma igen:-) Vi har haft 2 work shops, kan man säga. En på tombows och en på top score multiboard, vilket var väldigt uppskattat! Alla på scrapparträffen kom för att titta och sen få göra askar. Resultaten kommer snart att läggas ut på Pyssellyckans blogg - det var jättefina resultat! Och alla top scores är slutsålda, så det ska beställas fler! Själv har jag inte fått just nånting gjort alls idag, förutom att jag stansade ut en massa grejer som jag ska trä upp mina band/spets/garn på så småningom. Just nu ligger de i en osalig blandning i en kasse...

Så har jag fått en utmaning av Camilla att berätta om 3 saker som finns i mitt:
Kylskåp: mjölk, vitlök (alltid) och ost
Frys
: älgkött, nötkött, glass
Skafferi: kaffesirap, nötter, pasta
Handväska
: börsen, solglasögon, passet
Sminkväska: mascara, ögonbrynspenna, pincett
Badrumshylla
: creme, hårborste, mera creme (oanvända:-s)
Förråd: skidor, hyllor, LP-skivor
Hjärna : scrappidéer, scrappidéer, blommor
Jackficka: nycklar, enkronor, damm
Kryddskåp: cayenne, curry, salt
Barskåp: har inget, har aldrig haft.
Köksbänk: espressobryggaren, kaffebryggare, blomma

Så - jag utmanar
Anette
Carina
Erika
Kicki
Magda och
Anna

Ska se om jag kanske kan sova nu??? Jooo, det tror jag nog... * g'natt *

1 kommentar:

Carina sa...

snygg sida du har!!! Nu ska jag fylla i mina tre saker på varje ställe... Ha det gott!!!