söndag 24 maj 2009

Viktigt hur man tänker med Wisteria... rond 2


Jag fortsätter att visa minialbumet med alternativa stärkande tankar!





Jag har använt lite av Wisteriaserien från Basic grey som mönsterpapper, och de är följande:

Wisteria Pond, Wisteria Violet, Wisteria Fountain och Wisteria Finch.

Rubonblocket heter Wisteria Olio rubon book och så har jag använt Wisteria Chip Sticker Shapes. Och för övrigt är kanterna chalkade med Creamy brown och Chestnut roan. Cardstock är från Bazzill och den är ljusgrön för att ta igen lite av det ljusgröna som finns i några av Wisteriapapperna.


På återseende imorgon??

3 kommentarer:

Pia sa...

Verkligen fint litet album...massor med bra texter!
Kram Pia

Marja sa...

Verkligen fint album! Vem har du gått på NLP practicationer för??

Kram Marja

Wildärtan sa...

Marja, jag kommer inte in på din blogg... men jag har gått NLP practioner för Leif-Göran Johansson i Storuman. Han är master och lite till.
Har du oxå gått NLP?