tisdag 12 maj 2009

Resan betald och nytt pass

Igår betalade vi Australientrippen, så nu finns då ingen återvändo. Och det är lika bra att det blir bra, nu får det väl vara svininfluensa eller inte...

Idag var jag till Lycksele å jobbets vägnar och då passade jag på att fixa nytt pass. Det blir inte vackert! Hoppas de på "passmyndigheten" har sekretess och inte sprider det där, och att de inte skrattar ihjäl sig i Australien... Men de ser kanske både ett och annat, får jag hoppas. Jag ser helt deprimerad ut på fotot:-D Jag har äntligen idag lyckats läsa ut den bok jag köpte och började läsa den 18 april på väg hem fårn Stockholm. Den var bra, men när man väl har tagit en paus så glömemr då iaf jg bort att ta upp det igen. Men jag fick lite tid idag när jag väntade på gossarna.

Ikävll ska jag scrappa, det är ju min scrapparkväll (tisdag) och jag ska försöka ta mig ifrån internet mycket snart så att jag då hinner nåt av det jag tänkt! Onsdag-och torsdagkväll är ju tyvärr uppbokat till annat, så jag känner mig lite stressad inför helgen. Men jag får acceptera att jag inte har all tid i världen, kanske...

2 kommentarer:

Annica H sa...

Åhhh.... Blir inte alls avis...
Vilken underbar resa att se fram emot! :)
//Annica H

Kamilla sa...

ÅÅÅ så underbart ni kommer att ha det :D
Men vad synd att jag gör min praktik nu, annars har du fått kaffe ;)
kramisar i massor!