fredag 29 maj 2009

Bortglömt konfirmationskort...

Jahapp - detta kort gjordes för 1 månad sen:-)

Här har jag använt fantastiska papper från Kaiser, Sweets "Sugar cookie" och "Raspberry cream". Jag har använt ett journalingblad från MM "Paperie mocha journaling book", vinyldekorationer samt stora vita rosor fårn Inkido. Bandet är från MM "Paperie mocha trim card" och kantstansen jag använt är en Martha Stewart. Motivstämpeln är från Inkadinkado. Jag har använt både vanlig Bazzillcardstock och bazzill dots. Allt utom stansen och stämpeln kan köpas på Pyssellyckan!

4 kommentarer:

Johan Stenberg sa...

Fint!
Påminner mig om att jag själv skall konfirmeras om några dagar. Man blir aldrig för gammal! :-)

Lycka till med pysslandet!

Anonym sa...

Så lekkert kort - imponert over fargelegginga på stemplet ditt :)

Evelina sa...

Mmm vad fint kort! Och vad fin bloggen har blivit med alla pippifåglarna!!

eviledna sa...

EMILIE, EMILIE, EMILIE !!! WHERE are the distressed edges? LOL, it's a beautiful card, but I'm so used to your distressing :o)
Take care & keep smiling
Ann x