söndag 17 maj 2009

Tack för att du finns...

Här är en av de skaer jag pysslat med inför scrapparlördagen igår på Pyssellyckan. Jag erkänner - det är en CASE (copy and steal everything) på vad försäljaren från Reprint visade att man kan göra med top score. Men jag kan inte riktigt hjälpa det, jag älskar det här trollsländepapperen från Kaiser (finns givetvis på Pyssellyckan). ochg man behöver väl inte uppfinna hjulet flera gånger, heller???

Det som inte syns på fotot är ju att jag har lagt crackle accents på trollsländans kropp, men ljuset var nog inte det rätta. Och så har jag lagt på lite stickles, annars inga konstigheter. Det är kul att göra askar - och så smart att kunna ge bort till nån som gifter sig eller fyller år osv.


Jag har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat papper: flera av Kaiser crafts serie "Dancing jewel"
Stämpel: Reprint "Tack för att du finns"
Stickles: Chrystal
Övrigt: Crackle accents

Top score-brädorna är som sagt slut precis nu, men Anna ska beställa hem fler nu efter helgen. Scrappa på!

5 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Nydelig eske! Det papiret fra Kaiser er så fint!

Therese sa...

Sååå fin ask!
Kramar

CillaT sa...

Åh, den är jättesöt:)

Annica H sa...

Oh så snyggt! Fjärilarna är underbara! Det är som du säger... Varför uppfinna hjulet flera gånger? Sådant har i alla fall inte jag tid med! :)

♥Annica H

eviledna sa...

oh my word, I thought you were the Queen of butterfly making now you take my breath away with dragonflies. This is a stunning gift box and you've given me more ideas for prettying up my card boxes :o) Thank you!
Take care & keep smiling
Ann x