lördag 9 maj 2009

Bröllopsfina syskon med Penny Lane


Här är ett par go'ungar som satt mitt emot mig på ett bröllop för flera år sedan. Visst är de fina?

Materialet är följande:
Cardstock; vit Bazzill
Mönstrat papper: MME:s Penny Laneserie "Sophie Anne summer field" och "Lola Jane chic stripes"
Blommor: Rosor från Inkido och MM:s Jar collection "Lemonade"
Blad: "Artful leaves" från Prima Marketing
Stämplar: Bokstavsstämpplar från Panduro
Chalk: Creamy brown, chestnut roan och dark brown

Allt material finner du hos Pyssellyckan, förutom Pandurostämplarna.

9 kommentarer:

zαnуα ♥ sa...

Vilken fin LO du har gjort :D
tack för påhälsningen inne hos mig också, det värmer med såna snälla ord :)
Tyvärr vet jag 17 inte var pappret kommer ifrån :( Ett par av de andra pappren jag använt kommer från We R Memorykeepers kollektion White Out, men mitt bakgrundspapper är en outsider och kommer tydligen någon annanstans ifrån.. Skall forska vidare ;)
*kramar*
Zanya

Lena B E sa...

Ååååå så jättefin LO!!
Kramar från Lena

Malin, inte mamman:) sa...

Dom är kanske gulligast!

Anonym sa...

Så fin denne var :) Har vært i konfirmasjon sammen med broder´n og familien i dag og skulle hilse og ønske deg god tur til Australia ;) Han mente at jeg var bedre oppdatert enn han var for tiden, er visstnok foreløpig uten nett i sitt nye hus :)

Kamilla sa...

Så underbar LO :D den är sååå vacker :D
Det var verkligen kul att träffas!!
Tyvärr kan jag inte komma till helgen, börsen är tom och det känns verkligen surt, nu måste jag börja sälja lite grejor så jag kan komma nästa gång ;)
Kramar i massor!!

Ylwa sa...

Härlig LO!!
btw...du har inte ledsnat på din tulpanstämpel ännu?? =)
//Y

Josef sa...

Känner igen dom där! :-)

Wildärtan sa...

Men Josef - det var då för väl!!:-D

Rhode sa...

Oh vilka söta ungar!!