måndag 4 maj 2009

Pigg och nöjd:-D

I helgen har jag och Anna varit på Pysselmässa i Umeå med en massa pysselmänniskor, både pärlare, kortmakare och scrappare. Det finns ju en låt från min ungdomstid som heter "I've had the time of my life", och riktigt så illa är det väl inte att denna träff överträffat precis allt annat i mitt liv. Men det har överträffat det mesta annat i vinter och vår, tror jag. Det känns nämligen som att livsandarna vaknat igen - jag har varit så pigg hela dagen idag! Så jag är säkert helslut på imorrn;-) Nä, men jag har hunnit surra med flera forum- och bloggbekanta, scrappbutiksägare och så pysseldeltagare som jag tyvärr inte har några namn på. Rent businessmässigt så gick det bra oxå, och jag tror att Anna oxå tyckte det var småkul:-) Jag hann ju faktiskt sitta och pyssla en del oxå, jag hade inte räknat fullt ut med det. Jag har gjort en LO och påbörjat ett minialbum. Men jag har inte tagit kort på nå't av'et än, så ni får tjå er...

Slutligen så ska den som vill få höra Låten:-)

4 kommentarer:

Annica H sa...

Tusen tack för senast! :)
Jag blev så inspirerad av att se dina otroligt snyggt färglagda alster, och din demo!
Nu är jag ju inte den som färglägger så mycket att jag tänker köpa på mig en hög med Tom Bows, men jag ska testa tekniken med mina Brushmakers! Det borde gå! :)
Kram Annica H

Therése Mörtzell sa...

Näää inget hus tyvärr utan det är bara en stark längtan än så länge :)

Carina sa...

Tack för senast!! Det var riktigt trevligt, och nu tror jag att jag har koll på vem du är.... ;-) Har ju inte fattat att Wildärtan är du, men nu har poletten ramlat ner... Ang. er pysselträff så anande jag att det var nåt den helgen, min dotter kommer hem, vore trevligt att träffa henne eftersom hon ska åka till USA i juni och vara borta hela sommaren. Men det blir kanske fler tillfällen, det är ju inte så långt till er. Ha det gott!!
Kram Carina

Vilken bra låt...

Kicki sa...

Åhhh så fina saker du gjort!! ... Tusentack för senast, så skoj att träffa dig!!

kram
Kicki