söndag 1 mars 2009

Tjuvtitt

Jag gjorde klar en LO denna vecka som jag skickat in till en tävling. Här kommer en försmak av den...
Ja... det var det om den:-D

Inatt och idag på förmiddagen har jag äntligen kommit mig för att titta på en DVD jag lånat med Bill Gaither & homecoming friends. Jag blev ju helt kär i ett arr, så kär att jag nog kommer att ta ett kortare scrapparuppehåll för att planka det där arret! Om jag inte hittar nåstans där jag kan köpa det... Han gör ju inte så lätta arr, direkt - men snygga!

Annars har det varit administrationsmöte på kyrkan, så nu är jag invald till missionsrådet. Och efter det var det släktfika i Ms lägenhet. Snart blir det äntligen mat, jag har ju inte ätit nån vettig frukost och ingen lunch, utan det har bara blivit sötefika, nästan. Jo, en smörgås slank ju ner:-)

Nu ska jag kolla efter det där arret i notaffärerna i USA...

Inga kommentarer: