fredag 20 mars 2009

Fredag kväll...

Ja, denna dag har oxå gått till ända till sist - skönt med helg! Underbart att imorse få göra mig en latte igen, jag var ju utan det 2 morgnar i Kittelfjäll. Lyxproblem, javisst, men nog är det lite skönt att återfå rutiner. Ikväll har vi haft besök av en pianostämmare. Och nej, det är inte vårt piano som stämts denna gång, men nästa gång han dyker förbi så är det nog vårt piano han är ute efter:-)

Har färdigställt en LO ikväll som jag påbörjade för 1.5 vecka sen. Visste inte hur slutfinishen skulle va då, men... jag tror den kanske är klar nu:-) Men den måste fotas imorrn, det blir så kasst foto i nattmörkret:-)

Är trött och ska krypa till kojs nu. Imorrn ska jag hjälpa brodern att flytta...
G'natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig vinkel på fotot! :)