måndag 2 mars 2009

Lappiskillen

Den här killen är en liten kompis till mig - är han inte cool i de för stora stövlarna? This little fellow is a friend of mine - isn't he just the coolest in the too big boots?
Jag har använt de fina papperna från Tinkering Ink, och blingswirls från Pyssellyckan. Dessutom de vackra filtblommorna, ett Blend jeansmärke och så har jag använt spellbinders dies. Layouten gjorde jag efter en skisstävling hos Nettans scrapbooking4U.

Recipe:
Patterned paers: Tinkering Ink
Felt flowers: Prima
Epoxy stickers: Prima
Bling swirl: Prima "Say it in chrystals"
Chalk: Dark brown

3 kommentarer:

eviledna sa...

LOL, he is so adorable, you have a VERY handsome little friend there and you've done him justice with your lovely lay out. I never would have guessed this is what the picture would have looked like from your sneek peek. It was well worth the wait. Keep those sneek peeks coming, I love them :o)
Take care & keep smiling
Ann x

Lilo sa...

Vilken läcker LO! Jättefin!

Lena B E sa...

Härlig Lo och kille!! Han är så söt i de stora stövlarna!! :D Vilka underbara blå papper, jag som älskar blått ;) :) tyvärr missade jag dem när jag handlade av Anna. :( Får väl ta igen "skadan" lite senare. Kramar från Lena