fredag 27 mars 2009

So happy together!

När jag fick dessa vackra papper av Anna så hade jag väl inga planer på att göra en jägarlayout, men… så kan det gå ibland! Layouten döpte jag till “So happy together” och det är då helt sant - husse älskar sin hund och vice versa!

Recipe:
Cardstock: Bazzill
Patterned paper: Kaiser Craft; Dancing jewel line
Flowers: Prima; Wild wood coll Rosemary
Rubons: Craft n’ craftin; Vacation
Chalk: Chestnut roan, creamy brown

(¯`'•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯)¸.•'´¯)

För övrigt så sitter jag å gruvar lite för en begravning som jag ska spela på idag, det är nästan mer gruvsamt än bröllop. Är lite ledsnare känslor inblandat.. Nå, jag ska ju sjunga mycket lite, Jonas har den uppgiften, så jag har det lindrigt:-)

Annars har vi väl inte så mycket inplanerat för kvällen. Jag har ju alltid scrapprojekt jag kan göra, men vi får väl se. Jag hoppas det blir soligt å härligt i helgen, för vi har tänkt oss ut med skotern lördag-söndag.

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Den är sååå vacker!
Jag sneakade först hos pyssellyckan och nu här... kan inte få nog av dina alster ;)
Kram kram och ha en härlig helg!

Mija ♥ sa...

Härlig LO och fin hund!

Mija

Lena B E sa...

Å wow vilken jättefin LO!!! Jasså där är lilla Tiger, han sitter verkligen på pass!! Hi hi... Kul att han äntligen fick komma på en Lo ;) och att få se honom. :) Ha en trevlig helg. Kramar från Lena