söndag 22 mars 2009

Sneak peak!

Japp, här kommer en tjuvtitt på senaste LOen, den som jag hållit på med så länge. Fast den fick ju vila en vecka å så gjorde jag annat emellan..
Annars så har jag hållit en scrapbookintrokurs nu på eftermiddagen. Hade tänkt mig på gudstjänst på förmiddagen oxå, men Tiger rymde ett par timmar, å eftersom jag skulle komma hem sent så ville jag va hemma å släppa in honom då han behagade komma. Nu är det ju slut på frigången för ett tag för hans del iaf!

Nu ska jag sätta igång med lite matlagning, Jonas kommer hem från jobbet snart. Jag har gjort en LO idag (jag var ju hemma från gudstjänsten och väntade på Tiger) å det skulle ju va kul att hinna med ännu ett CC-bidrag på Scrappers!

Tjing!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli kul att få se hela layouten sen:)
Kram

Kamilla sa...

ÅÅå Why bara en sneakpeak?? jag blir juuuu så nyfiken ;)
Hoppas allt är väl med dig!!
Nu är det inte så länge tills vi träffas ;) *nedräkning*
Kram kram

Kamilla sa...

Jag menade Ume :D jag hade gääärna åkt till Luleå, men nej, då skrek börsen :( ja kanske jag ska dra en repa med skotern *skrattar* fika skulle vara mums!!
Kram kram

Kamilla sa...

jodå nu går det bra, det var värre förra veckan *suckar* då fick jag INGET gjort!!