torsdag 5 mars 2009

Sneak peak!

Här är ett kort jag gjort - jag älskar verkligen papperen! Känner du igen dem?

Idag har jag haft en hejdundrande huvudvärk. Det kan möjligtvis bero på att jag och Anna hade förmånen att få åka till Sorsele och leda både barn, ungdomar och vuxna i scrapbooking och kortmakeri! Fast det var grymt tärande på kroppen, vi hade så ont i ryggar och fötter när vi skulle hem. Och grejen är väl att jag nog drack extremt dåligt igår, det gällde ju att va på hugget:-) Så igår var det fullt ös och idag medvetslös;-) Inte nog med att jag körde hårt i Sorsele under dagen - vi hade årsmöte med styrelsen på jobbet oxå. Jag undanbad mig sekretarjobbet med hänvisning till att min hjärna inte var så tillförlitlig att uppsnappa viktiga saker... :-s Och det var inget ljug med det! Det är fult att ljuga:-)

Huvudvärken har då gett sig så jag ska nog provsätta mig i scrappbåset en sväng.*gäsp*

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad spännande. Det ser ut att vara något jättefint. Jag vill se mer.
Kramar