tisdag 10 mars 2009

Ditt och datt och sneak peak

Jag har scrappat LO igen, men den är inte färdig, utan förhoppningsvis när jag tittar på den efter middagen så ser jag vad som fattas och så kan jag bara färdigställa den. Kul att scrappa!!! Idag har vi haft scrapbooking på jobbet (har jag inte världens bästa jobb??). Vi hade självkänsla på schemat förra veckan och jag skulle egentligen ha haft scrappandet i torsdags, men jag var ju hemma torsdag-fredag med feber och allmänt krasslig. Så det blev först idag. Och som vanligt så blir jag såå imponerad av kreativiteten!!! Tyvärr var kameran utan batteri, så jag kunde inte ta kort. Ska se om jag kan få lov att lägga ut någons LO här... Bara det inte står några namn eller så!

Å så en liten sneak peak på ett kort som läggs upp nån gång framöver...

Inga kommentarer: