fredag 6 mars 2009

Sakura Park. Igen!

Här kommer ett riktigt favoritkort - för att det är med mina absoluta favvopapper just nu! Och det är Kaiser Crafts "Sakura Park". På framsidan så har jag klippt ut en blomma från papperet och fäst det på baksidan av samma papper, om ni förstår vad jag menar?


Jag gjorde kortet till Kort i fokus utmaning om att skriva en upplyftande text till en kvinna - det är ju internationella kvinnodagen imorgon! Så Konfucius tyckte jag hade ett mycket passande citat att bidra med på kortet. Här på insidan har jag stämplat med Primas "Build a swirl"-stämplar. I just looove them! Papper och stämplarna är från Pyssellyckan!

Recipe:
Patterned papers: Kaiser Craft "Sakura Park"
Clear stamps: Prima "Build a swirl"
Chalk: charcoal

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jisses så fint det blev!! Helt underbart.
Kramar

C.HARNESK sa...

Mycket fint kort detta, smakfulla färger och fint komponerat !
Tack för din fina kommentar.
Blev glad över den :))
Ha en trevlig helg
// Mvh Carola

eviledna sa...

OMG that is is beautiful and red and black again, such a stunning combination. I love the oriental style, but it is a difficult style to get right I think. But you've got it to perfection here. Must check out those papers.
Take care & keep smiling
Ann

Lena B E sa...

Ooooo så fint kort!! Verkligen snyggaswirlar!! Toppen text eller hur? ;) ;) Kramar Lena